a life changing presentation...!!! - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Dorieke - WaarBenJij.nu a life changing presentation...!!! - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Dorieke - WaarBenJij.nu

a life changing presentation...!!!

Door: Dorieke

Blijf op de hoogte en volg Dorieke

05 Januari 2005 | Bangladesh, Dhaka

!at 1 presentatie al kan doen: de mensen waren ontzettend enthousiast en ik ga dus door met varkens! Er is nog veel te onderzoeken en nu krijg ik alle medewerking die ik nodig heb. Dit betekent niet dat ik weer terug ga naar Jessore, maar ik zal een beetje heen en weer reizen tussen een varkensproject in Myemensing en Jessore en wat varkenshokken en varkensvoer ontwerpen die gemaakt kunnen worden van locale materialen. Een uitdaging, maar wel weinig tijd... Later meer hierover!!

• 05 Januari 2005 - 09:52

Leontien:

hoe snel iets kan veranderen!!
    Veel succes!

• 05 Januari 2005 - 10:11

Diane:

He Dorieke!
    Niets veranderlijker dan dorieke! ;)
    Het gaat wel goed met je heb ik het idee! harstikke fijn! En veel succes!
    Groetjes!!!
    Diane

Dorieke

En...ik ga weer terug naar Bangladesh! Het land dat een plekje in mijn hart heeft veroverd. Dit keer ga ik video's maken met de Kawra varkenshouders, om hun kennis met elkaar te laten uitwisselen over varkens houden en anderen bewust te maken van hun situatie. Die is dat ze 5 dagen per maand niks te eten hebben, geen toegang hebben tot microcrediet, hun kinderen niet naar school mogen en ze door iedereen vernederd worden omdat ze outcasts zijn. Dat moet anders!