waarom de titel van het vorige bericht? - Reisverslag uit Khulna, Bangladesh van Dorieke - WaarBenJij.nu waarom de titel van het vorige bericht? - Reisverslag uit Khulna, Bangladesh van Dorieke - WaarBenJij.nu

waarom de titel van het vorige bericht?

Door: Dorieke

Blijf op de hoogte en volg Dorieke

21 Januari 2009 | Bangladesh, Khulna

Omdat ik over 3 dagen vakantie ga vieren! Floris komt dan aan in Dhaka en we gaan een heel aantal plaatsen bezoeken in Bangladesh. Vanaf 30 januari zijn we in India. Daar gaan we waarschijnlijk op een olifant een jungle-tour maken...jullie horen later meer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorieke

En...ik ga weer terug naar Bangladesh! Het land dat een plekje in mijn hart heeft veroverd. Dit keer ga ik video's maken met de Kawra varkenshouders, om hun kennis met elkaar te laten uitwisselen over varkens houden en anderen bewust te maken van hun situatie. Die is dat ze 5 dagen per maand niks te eten hebben, geen toegang hebben tot microcrediet, hun kinderen niet naar school mogen en ze door iedereen vernederd worden omdat ze outcasts zijn. Dat moet anders!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 58325

Voorgaande reizen:

02 Januari 2009 - 07 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: