ole ole, ik ben op weg!!! - Reisverslag uit München, Duitsland van Dorieke - WaarBenJij.nu ole ole, ik ben op weg!!! - Reisverslag uit München, Duitsland van Dorieke - WaarBenJij.nu

ole ole, ik ben op weg!!!

Door: Dorieke

Blijf op de hoogte en volg Dorieke

01 Oktober 2004 | Duitsland, München

Hoera, de eerste vlucht al meteen vertraging, maar dat maakt niet uit, want nu heb ik toch nog zoveel tijd dat ik een berichtje kan typen!!
Verder niks te beleven op Munchen airport en om niet te veel geld uit te geven (tax free shoppen is ook duur als je geen geld meer hebt...), ga ik dus maar ff mailen.
Jullie horen binnenkort meer!

  • 01 Oktober 2004 - 11:49

    Diane:

    Nou Dorieke leuk hoor!
    ja tis met die vliegtuigen al niet anders dan met treinen! Veel plezier! En zal zker van me laten horen de komende tijd!!!
    Groetjes
    Diane

  • 01 Oktober 2004 - 12:12

    Ari:

    Euh dorieke... Kzou ook maar zeggn een goeie reis,veel plezier en uhh.. de Heu!!
    groeten
    Je Neef... :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorieke

En...ik ga weer terug naar Bangladesh! Het land dat een plekje in mijn hart heeft veroverd. Dit keer ga ik video's maken met de Kawra varkenshouders, om hun kennis met elkaar te laten uitwisselen over varkens houden en anderen bewust te maken van hun situatie. Die is dat ze 5 dagen per maand niks te eten hebben, geen toegang hebben tot microcrediet, hun kinderen niet naar school mogen en ze door iedereen vernederd worden omdat ze outcasts zijn. Dat moet anders!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 58365

Voorgaande reizen:

02 Januari 2009 - 07 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: