bijjjjjjjna komen er foto's - Reisverslag uit Jessore, Bangladesh van Dorieke - WaarBenJij.nu bijjjjjjjna komen er foto's - Reisverslag uit Jessore, Bangladesh van Dorieke - WaarBenJij.nu

bijjjjjjjna komen er foto's

Door: Dorieke

Blijf op de hoogte en volg Dorieke

28 Oktober 2004 | Bangladesh, Jessore

vrouwen en techniek zijn een slechte combi zeggen ze altijd he? nou, ik ben dan ook nog eens blond, dus het duurt nog even voordat ik de foto's op mijn site krijg... bovendien heb ik hier internet via een telefoonverbinding, dus de traagheid ligt niet alleen aan mij!
Even om de vraag van GJ te beantwoorden; de meerderheid van de mensen is Moslim en die drinken geen druppel alcohol.. dus geen kroegen, maar theehuizen! En dan compleet met biscuitjes! Maar daar zitten alleen mannen en ze babbelen de hele tijd over politiek... Gelukkig heb ik wel wat Christenen gevonden en daar ga ik een goede, illegale borrel mee drinken op Kerstavond en Nieuwjaar! Nu weer verder met foto's verkleinen... doei!

trouwens; ontzettend bedankt voor jullie berichtjes en spulletjes die ik mee heb gekregen! de paarse plaat is goed van pas gekomen en de worry dolls worden ook zo nu en dan gebruikt.. de chocolade was al na 2 weken op, maar dat is hier ook wel te verkrijgen al is die niet zo lekker... (goed voor de lijn)

  • 28 Oktober 2004 - 14:17

    Opa En Oma:

    We wachten met spanning op de foto's. Goed zo, blijf thee drinken,dat is gezonder dan alcohol. We hebben een bedragje overgemaakt op je giro voor een extra kopje thee voor jou en je bodyguard. Wij gaan nu een glaasje wijn drinken...Veel liefs!

  • 30 Oktober 2004 - 08:14

    Hanneke Van Tiel:

    je klinkt enthousiast. Heb je trouwens ook een gewoon postadres of kan iedereen mee genieten van de schrijfsels van anderen. Verder, ga zo door . groetjes hannkee

  • 10 November 2004 - 09:05

    Coco:

    Hey Dodelididi,
    Leuk om je verhalen te horen. Even voor mijn administratie, het adres van Gouf Office, is dat het juiste adres om post naar toe te sturen? Ik hoop het wel.... En waar blijven de foto's?? Ik geniet echt van je verhalen, en ga zo door!! Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorieke

En...ik ga weer terug naar Bangladesh! Het land dat een plekje in mijn hart heeft veroverd. Dit keer ga ik video's maken met de Kawra varkenshouders, om hun kennis met elkaar te laten uitwisselen over varkens houden en anderen bewust te maken van hun situatie. Die is dat ze 5 dagen per maand niks te eten hebben, geen toegang hebben tot microcrediet, hun kinderen niet naar school mogen en ze door iedereen vernederd worden omdat ze outcasts zijn. Dat moet anders!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 58357

Voorgaande reizen:

02 Januari 2009 - 07 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: