we zijn er bijna!!! - Reisverslag uit München, Duitsland van Dorieke - WaarBenJij.nu we zijn er bijna!!! - Reisverslag uit München, Duitsland van Dorieke - WaarBenJij.nu

we zijn er bijna!!!

Door: Dorieke

Blijf op de hoogte en volg Dorieke

02 Maart 2005 | Duitsland, München

He mensen!
Jaja, bijna in Nederland en dan moet ik toch nog een nachtje wachten voordat ik er echt ben!!! Dat is wel even zwaar hoor (ja, Anouk, ik had naar jouw advies moeten luisteren...). Maar met zo veel sneeuw hier in Munchen moet dat wel lukken!! De hele nacht een sneeuwpop bouwen of sneeuwballen gevecht met de bewaking?? MOmenteel ben ik eigenlijk wel een beetje moe... heb niet zo veel kunnen slapen de afgelopen dagen: steeds afscheid nemen en etentjes etc... he, wat vervelend!!
Nu ff mailen om jullie echt even ontzettend te bedanken voor alle mails, brieven, pakketjes, telefoontjes en aandacht die ik gekregen heb! Zonder dat was het toch een stuk zwaarder geweest in Bangladesh, nu wist ik in ieder geval dat er nog mensen waren die me wel een beetje leuk vonden, ook al zou ik in Bangladesh helemaal geen vrienden maken ofzo. Nu is het wel gelukt om heel wat vrienden daar te maken, dus mochten jullie nu ook zin hebben om daar heen te gaan: ik weet de leukste adresjes en plekken!!!
Mijn eindpresentatie was trouwens wel prima gegaan en het verslag al af, dus dat zit wel snor! Dan de komende dagen maar eens veel fotos af laten drukken en veel bezoekjes. Ik wil jullie allemaal wel een keer zien hoor!!!
Tot morgen of laters!!! Voor de laatste keer een mailtje uit het buitenland...
Liefs Dorieke

  • 03 Maart 2005 - 19:57

    Hanneke Uit Thorn:

    welkom thuis bikkel.
    bedankt dat ik zo mee mocht reizen. het ga je goed

  • 04 Juni 2006 - 17:55

    Dorieke:

    Het is weer zo ver: ik ga vanaf half augustus een reis van 3 maanden maken! Dit keer naar Cuba!!! Als je de verhalen weer wilt lezen, meld je dan aan bij de mailinglist.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorieke

En...ik ga weer terug naar Bangladesh! Het land dat een plekje in mijn hart heeft veroverd. Dit keer ga ik video's maken met de Kawra varkenshouders, om hun kennis met elkaar te laten uitwisselen over varkens houden en anderen bewust te maken van hun situatie. Die is dat ze 5 dagen per maand niks te eten hebben, geen toegang hebben tot microcrediet, hun kinderen niet naar school mogen en ze door iedereen vernederd worden omdat ze outcasts zijn. Dat moet anders!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 58409

Voorgaande reizen:

02 Januari 2009 - 07 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: