Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Dorieke - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Dorieke - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Door: Dorieke

Blijf op de hoogte en volg Dorieke

30 December 2008 | Nederland, Amersfoort

Op 2 januari a.s. stap ik op het vliegtuig om mijn vrienden in Bangladesh weer op te zoeken! Hopelijk lukt het om af en toe wat op deze website te zetten, dan blijven jullie op de hoogte. In ieder geval ben ik weer bereikbaar via mijn oude telefoonnummer (+880)175-051195 in Bangladesh. Ook kijk ik mijn gewone mobiele telefoon regelmatig om te zien of jullie een sms hebben gestuurd.

Ik wens jullie alvast een heel goed nieuwjaar en tot ziens!!
Liefs Dorieke

  • 01 Januari 2009 - 19:52

    Je Mams:

    'n Heel goed begin van 2009: je vrienden in Bangla-desh weer opzoeken!! Zoals je in je dagboek schrijft, zij kunnen de aandacht en hulp dringend gebruiken. Heel voorspoedige reis en goede weken daar gewenst! Ik kijk uit naar je verhalen. Xxx,je mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorieke

En...ik ga weer terug naar Bangladesh! Het land dat een plekje in mijn hart heeft veroverd. Dit keer ga ik video's maken met de Kawra varkenshouders, om hun kennis met elkaar te laten uitwisselen over varkens houden en anderen bewust te maken van hun situatie. Die is dat ze 5 dagen per maand niks te eten hebben, geen toegang hebben tot microcrediet, hun kinderen niet naar school mogen en ze door iedereen vernederd worden omdat ze outcasts zijn. Dat moet anders!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 58432

Voorgaande reizen:

02 Januari 2009 - 07 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: