telefoonnummer - Reisverslag uit Khulna, Bangladesh van Dorieke - WaarBenJij.nu telefoonnummer - Reisverslag uit Khulna, Bangladesh van Dorieke - WaarBenJij.nu

telefoonnummer

Door: Dorieke

Blijf op de hoogte en volg Dorieke

11 Oktober 2004 | Bangladesh, Khulna

Oh ja, misschien wel handig om me telefoonnummer te geven:
(+880)175 051195 en van de NGO:
(+880)421 72798
Het is trouwens schijnbaar wel duur, maar ik kan ook smsjes ontvangen!!
Het adres van de NGO;
GOUF office
House No 66
Govt. Women College Road
Karbala, Jessore -7400
Bangladesh

Ik vind het superleuk om post te krijgen!! (hint hint '))

  • 12 Oktober 2004 - 08:57

    Linda:

    van mij moet je het ff doen met digi-post.. leuke site.. maar waar blijven de foto's? we willen je verhalen natuurlijk ook zien :-)alles hier voor de rest erg nederlands (niet echt denderend dus).. wanneer kom je eigenlijk terug? of gaan we elkaar dan net mis lopen :-S
    succes in ieder geval verder in de jungle..

  • 13 Oktober 2004 - 10:40

    Laura:

    Hey Doriekje,
    Zo te horen heb je het wel prima in Bangladesh! Hier gaat alles wel lekker; heb bijna de telefoonrekening uitgerekend (was al van plan het veeeeeeel eerder te doen natuurlijk...) en Benno de boer is af en toe erg vervelend op de afdeling, maar soms ook wel leuk.
    Verder begint het koud te worden hier, brrrrrrr!

  • 14 Oktober 2004 - 19:07

    Ans Simon Sara:

    Lieve Dorieke,
    Hopelijk gaat alles goed met je!! We hoorden van Rosanne, dat je niet meer in het vrouwenkamp zit, maar een eigen ruimte hebt met cookie. We denken veel aan je, heel veel liefs van ons!

  • 16 Oktober 2004 - 10:37

    Anke:

    Hi doriekske!

    Hoe maak je het? Mis je het koude Nederland al een beetje? En het bierrijke Wageningen? Hoop snel weer wat van je te horen! groetjes Anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorieke

En...ik ga weer terug naar Bangladesh! Het land dat een plekje in mijn hart heeft veroverd. Dit keer ga ik video's maken met de Kawra varkenshouders, om hun kennis met elkaar te laten uitwisselen over varkens houden en anderen bewust te maken van hun situatie. Die is dat ze 5 dagen per maand niks te eten hebben, geen toegang hebben tot microcrediet, hun kinderen niet naar school mogen en ze door iedereen vernederd worden omdat ze outcasts zijn. Dat moet anders!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 686
Totaal aantal bezoekers 58408

Voorgaande reizen:

02 Januari 2009 - 07 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: