weg uit Jessore... - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Dorieke - WaarBenJij.nu weg uit Jessore... - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Dorieke - WaarBenJij.nu

weg uit Jessore...

Door: Dorieke

Blijf op de hoogte en volg Dorieke

05 Januari 2005 | Bangladesh, Dhaka

Beste mensen! Het is afgelopen met het varkensknuffelen... De laatste maand was ik niet echt meer bezig met het varkensproject en samen met de mensen van RIB heb ik besloten om naar Dhaka te gaan en daar aan projecten te werken. Hier kan ik mijn kennis delen met mensen van de Agrarische Universiteit over koeien en geiten. Ook zijn er projecten met schildpadden en slangen die wel interessant zijn en mijn kennis vast erg verbreden! Ik blijf nog wel wat aandacht besteden aan de varkentjes, maar niet meer fulltime. MIJN ADRES IS DUS OOK VERANDERD!!! Sommige pakketjes heb ik nog niet ontvangen in Jessore, maar die zal ik later ophalen. Wil je nieuwe brieven of pakketjes sturen, stuur ze dan ajb naar:
Dorieke Goodijk
RIB office
House # 104, Road # 25, Block A
Banani, Dhaka -1213
Bangladesh
Alvast bedankt en ook nog errrruuuuugggg bedankt voor alle brieven en pakketjes die ik al ontvangen heb! Is echt supertof. De mensen hier waren wel een beetje geschokt door de foto's van de almanak, Laura.. Je had beter een gecensureerde versie op kunnen sturen ;) Maar ja, nu leren ze ook de NLse studenten cultuur kennen (waar ik natuurlijk helemaal niet aan deelneem als braaf meisje).
Later dus meer info over de nieuwe projecten. Nu moet ik eerst een presentatie geven over wat ik de afgelopen 3 maanden heb gedaan...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dorieke

En...ik ga weer terug naar Bangladesh! Het land dat een plekje in mijn hart heeft veroverd. Dit keer ga ik video's maken met de Kawra varkenshouders, om hun kennis met elkaar te laten uitwisselen over varkens houden en anderen bewust te maken van hun situatie. Die is dat ze 5 dagen per maand niks te eten hebben, geen toegang hebben tot microcrediet, hun kinderen niet naar school mogen en ze door iedereen vernederd worden omdat ze outcasts zijn. Dat moet anders!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 58372

Voorgaande reizen:

02 Januari 2009 - 07 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: